torsdag den 17. november 2011

5. dagen efter parringen

I går var Fanta hjemme og lege med Candi, men det var ikke det helt store, de fik leget, Det syntes jeg ikke de gør, når nogen af dem er i løbetid. Så er det som om de er trætte og ikke rigtig gider at foretage sig noget.
Her til morgen da jeg gik tur med den, var det ikke, det helt store den fik ud af det. Den gad ikke snuse ret meget og alt dens tisseri er begyndt at blive normalt. Når den er i løbetid tisser den ca. 30 gange pr. gåtur imod ca. 5 gange, når den ikke er i løbetid, men så drikker den selvfølgelig heller ikke så meget vand i løbet af dagen.
Normalt, hvis vi ikke går på det normale morgentidspunkt ,spejder den efter dens venner, men det har den ikke gjort under løbetiden (uvist af hvilken årsag). Normalt vender den sig om ca. hver 5. min for at kigge efter vennerne.
Vi gik næsten hele turen færdig, indtil vi kom til fodboldbanerne, hvor den pludselig satte turboen på og begyndte at snuse, som den plejer.
Den bløder stadig en del, men der er selvfølgelig også 4 dage tilbage af løbetiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa :)
Det gør mig så glad, at få en kommentar med på vejen. Jeg elsker at læse dem alle og sætter stor pris på, at du tager dig tiden til at skrive dem.
Knus Annette